Kreator landing page (stron lądowania, strona docelowa) czyli drugie narzędzie marketingowe potrzebne aby móc zacząć zarabiać w internecie. O pierwszym przeczytasz w tym artykule.

Kreator landing page – Co to jest? Do czego służy?

Landing page to pierwsza strona na, którą wpada klient po skierowaniu na nią ruchu. Jest rozszerzeniem lub odpowiedzą na to co było umieszczone w wabiku czyli czymś co skierował na nią ruch. Mógł być to np. post na portalu społecznościowym czy też film na serwisie internetowym.

Strona lądowania nie jest stroną firmową. Jej głównym cel o konwersja.  Na początku najczęściej jest to pozyskanie maila i imienia. Może to być także:

  • rozpoczęcie procesu zakupowego
  • rejestracja w programie partnerskim, webinar, itd, itp.
  • powiadomienie innych osób o akcji/promocji zamieszczonej na stronie lądowania
  • przekonanie do marki – spędzenie przez prospekta dostatecznie długiego czasu na stronie, obejrzenie filmów, przeczytanie danej treści

Na co zwrócić uwagę przy wyborze kreatora landing page?

Jedną z najważniejszych cech kreatora jest jego prostota obsługi oraz szybkość w jakiej można zrobić stronę lądowania. Dużą przewagę dają takie narzędzia, które za pomocą metody „przeciągnij i upuść” oraz przyklejając kody z generatorów pozwalają w krótkim czasie zrobić gotową stronę.  Doświadczeni marketerzy mając potrafią zrobić stronę docelową w 15 minut.

Kreatory landing page często posiadają gotowe szablony, które można szybko i łatwo zmodyfikować do własnych potrzeb.

kreator landing page, kreatory landing page, kreator stron lądowania, kreatory stron lądowania

Przykładowy szablon strony landing page w kreatorze Instapage

Obecnie większość osób coraz częściej używa urządzeń mobilnych. Dlatego warto wybrać taki kreator, który będzie miał strony responsywne (RWD). Strony, które nie działają w tej technologii nie będą widoczne w wynikach wyszukiwania Google.

Ceny kreatorów landing page zaczynają się od kilkudziesięciu złotych i sięgają nawet kilkuset złotych za miesiąc. Darmowe i tańsze kreatory mogą posiadać ograniczenia. Na przykład ilość wyświetleń strony na miesiąc.

Kreatory Landing Page mogą posiadać możliwość tworzenia testów A/B czyli sprawdzenia, która wersja strony lepiej spełnia swoje zadanie. Wsparciem do testów są statystyki dostępne od razu z poziomu narzędzia.

>>>Tutaj możesz zamówić miesięczny abonament bez dalszych zobowiązań czasowych na Kreator stron landing page oraz autoresponder.

Share Button

Zapisz się

na mój

Newsletter

Otrzymuj wartościowe treści

i bądź na bierząco z moimi publikacjami

You have Successfully Subscribed!